Titta så brun och fin hon är min lilla kru...

img_4533 (MMS)

Titta så brun och fin hon är min lilla krullhåriga prinsessa! :) Dåligt med bloggande nu, men vi har det kanon! Toppenväder, toppenmat och toppensällskap! Vi har hyrt bil nu några dagar och utforskat Kreta ordentligt. Jag har kört bil på de brantaste vägarna jag sett bland berg och raviner och bergsgetter, vi har badat i det underbara salta turkosa havet på en av de finaste stränder jag sett och vi har shoppat och ätit god mat och solat och bara tagit det lugnt. Eller lugnt o lugnt, så lugnt det går med en nyfiken bestämd 14-månaders tjej! Dagarna går fort och vi är helt slut på kvällarna! Underbara semester! ::)) Jag har tagit ca 400 kort hittils, så ni ska nog få se vad vi haft för oss sen när jag kommer hem. Nu ska vi fortsätta lata oss och ha det underbart de sista dagarna. Hoppas ni har det bra där hemma! Kramar från Kreta!! ::))


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt=) Har ni det bra?=)

2011-09-02 @ 15:55:27
Postat av: Johanna

Så bra man bara kan ha det! :)

2011-09-03 @ 01:26:37
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback