Sicken helg det varit! Kanoners kanoner! H...

img_7721 (MMS)

Sicken helg det varit! Kanoners kanoner! Hela dagen igår gick jättebra. Brudparet blev gifta och middagen blev kanon med alla lekar och allt vi planerat. Även festen blev väldigt lyckad och jag hade jättetrevligt! Tog mängder med kort, men har inte orkat lägga över dem till dato än så de kommer när de kommer! :) tyvärr så mådde jag inte så bra igår, så kvällen fick sluta ganska tidigt för min del. Jag var hemma redan 2, jag som tänkt hålla igång hela natten! Eller morgonen mer. Som vanligt! Haha.. Jag hade huvudvärk, mensvärk, ont i halsen och var frusen. Så himla typiskt! Och halsontet har fortsatt hela dagen och även lite feber så jag misstänker att jag fått halsfluss. Igen. Det är typ fjärde gången i år isåfall. Det får nog bli att ringa till vårdcentralen imån och kolla upp dehär. Fan! Jag som inte tål penicillin och hade hoppats på att få vara frisk hela hösten.. Men jag drack inte så mycket igår så jag var inte bakis idag. Skönt! Bara sjuk. Men vi har inte gjort så mycket idag. Vi låg länge i sängen, sen var vi på husvisning. Sen åkte vi till Taberg och hämtade Elliepellie som jag saknat ihjäl mig efter eftersom jag inte träffat henne sen i fredags em. Tvättade bilen och sen hem. Sen åkte jag och Ellie på loppis med mamma och Gullan. Hittade lite leksaker till Ellie! Fina Fischer Price leksaker för en billig penning. Älskar att fynda! Och sen åkte vi hem och duschade och inväntade Kim som kom strax efter nio. Nu ligger Ellie däckad i vår säng och vi ska strax också krypa ner. Med en godispåse. Jag tänker fuska idag.. Men det är jag värd, eftersom jag knappt ätit något idag. Eller på hela veckan faktiskt eftersom jag vatt dålig i magen. Om jag nu får ner något. Kan ju typ inte svälja.. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback