Jag försökte nyss gå in i fel bil! Haha.. ...

img_4223 (MMS)

Jag försökte nyss gå in i fel bil! Haha.. Är på Ikeaparkeringen och kom ut med allt som jag shoppat idag och ställde mig bakom bilen och fösökte öppna. Men inget hände. Jag stod och    tryckte och tyckte på nyckeln (vi har haft lite problem med vår nyckel, den har inte funkat så bra) och blev nästan irriterad när ingenting hände. Kollade ner på regnumret och var tvungen att tänka efter både en och två gånger innan jag insåg att det var fel regnummer! Kollade åt höger och där stod en likadan bil till. Alltså min bil. Haha.. Pinsamt! ::))


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha klockrent gumman:)

2011-08-23 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback