Idag var jag på jobbet en sväng och hälsad...

img_7156 (MMS)

Idag var jag på jobbet en sväng och hälsade på. Jag begärde ledigt de två första dagarna jag ska börja jobba för då är vi på Kreta. Sen tog jag hem alla mina arbetskläder så jag kan tvätta dem. Gud, jag ska börja jobba snart! Tiden har gått så himla fort! Det känns som det va nyss jag gick hem! Inte som ett år och fyra månader sedan! Men det blir nog bra när jag väl börjat. Nu känns det inte så kul, men när jag kommer in i det kanske det känns skönt. Det är ju bara tre månader och se går jag hem i ca 3 månader igen så det känns skönt. En liten Mjukstart! :) och så jobbar jag ju bara 80%. Jag ska vara ledig måndagar. Jag får passa på att ta vara på mammaledig egen som är kvar nu! Det är ju faktiskt fyra veckor kvar! Efter jag vatt på jobbet köpte jag med mig baguetter till mig och Kim som vi åt i Taberg när jag hämtade Elliepellie och så åkte jag och Ellie ut till Ekornahult och hälsade på en sväng. Det blev bus o middag o så stack vi iväg på en liten spontantripp till en loppis utanför Mullsjö. Där köpte jag bara lite småsaker, fanns inte jättemycket.. Men det är alltid roligt med spontantripper, och alltid roligt med loppisar! När vi kom hem så städade vi lite jag och Ellie och när Kim kom hem vid nio åkte jag till Pilutta en sväng. Vi planerade lite inför Sofie och Anthons bröllop och gjorde bröllopsprogram. Vi är toastmasters jag och Pernilla och en kille till så det är lite att fixa! Det har känts som det är jättelänge kvar tills bröllopet, men tiden går som sagt väldigt fort och det är bara en vecka kvar nu. Nästa vecka är det dags. Det ska bli så kul! :) och nyss kom jag hem och nu ska jag sova. Skönt för jag är svintrött! Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback