Idag tog jag, Ellie & Tesan en tripp till ...

img_1868 (MMS)

Idag tog jag, Ellie & Tesan en tripp till Jossan &  Robban i Tidaholm. Det var ett tag sedan jag va där nu, och det har hänt massa i deras torp. De börjar bli färdiga med tvrummet och det blir sååååå fint! Jag vill också ha ett hus att renovera och göra fint i! De är så duktiga Jossan och Robban som gjort allt själva! Det va tråkväder ute så vi åkte en sväng till Skövde. Där va vi först på Röda Korset och jag  hittade en jättefin hörnhylla som jag köpte och ska måla vit. Sen köpte jag två små vita fina tavelramar med rosa hjärtan på till Ellie. Och av Tesan fick Ellie ett par Vincent stövlar som var jättefina och kommer passa henne perfekt till nästa vår! Efter det åkte vi till Encore. Det finns så sjukt mycket fint i den butiken! Man blir helt galen av att bara gå in där!! Har ni inte vatt där så åk dit! Det är värt ett besök!! Jag köpte en stor "gammal" nyckel som jag ska placera någonstans här hemma och så köpte jag jättefina vita porslinsknoppar till mitt skåp jag gjorde iordning för ett tag sedan. Efter det åkte vi till Alpina och käkade lunch. När vi kom till Jossan igen så mös vi ner oss i soffan och kollade på film. Machete. Och sen åkte vi mot Jönköping igen vid 16-tiden. Det var en supertrevlig dag med finfint sällskap! Det är så mysigt att hälsa på syrran! :) Jag har mått lite bättre idag, så det känns skönt. Men helt ok är magen inte än och jag har ingen matlust alls.. Men får se det positiva i det negativa, jag har gått ner 2 kilo extra sen i fredags.. Haha. Nu ikväll åkte jag till Pernilla och det har varit brölopsbestyr för hela slanten. Snart dax för Sofie & Anthons bröllop! På lördag smäller det! MysPys! :) Imån kommer min lillasyster Julia hit och ska va här hela dagen. Hon kommer redan vid 6 så nu måste jag soooooova! Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback