Idag har jag, Jeanette, Petra, Sara & Alic...

img_1654 (MMS)

Idag har jag, Jeanette, Petra, Sara & Alice varit på shoppingrunda. Vi åkte vår vanliga inredningsrunda! :) det blev en del shoppat! Är nöjd med dagen faktiskt! Fast jag önskar att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde köpa allt allt allt! Det hade varit fint! ::)) Vi va inte hemma förrän 19 nu ikväll. Ellie har varit hos mamma & Julia hela dagen. Skönt att åka utan henne ibland! :) Jag ska passa Julia imån så jag och Ellie sover kvar i Ekornahult. Det är så mysigt att sova här! :) Mamma grillade revben och kycklingvingar innan medans jag och Ellie hämtade våra grejor hemma och så åt vi det och kollade på film nu ikväll. Jättemysigt! Och gott! :) Vi kollade på Land of Women och den va väldigt bra faktiskt. En fin film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback