Hej och välkommen tillbaka Halsfluss! Vad ...

img_4746 (MMS)

Hej och välkommen tillbaka Halsfluss! Vad trevligt att du kommer och hälsar på igen! Jag har saknat dig! Så roligt att du kommer så ofta så jag inte behöver glömma bort mellan gångerna hur du känns. ELLER INTE! Usch! Va på vårdcentralen idag och det är nu fjärde gången på typ ett halvår som jag har halsfluss. Inget roligt alls! Elli var med mig på vårdcentralen i morse och hon va så duktig så! Sen gick vi till Apoteket och hämtade mitt icke-penicillin och köpte på oss ett helt lager med bra att ha grejor och värktabletter och nässpray mm. Sen åkte vi till Ica och köpte blåbärssoppa (jag vet att jag kommer bli dålig i magen igen av min medicin, förra gången var jag dålig i över en vecka), honung och äpplciservinäger. Jag ska fan inte vara sjuk mer i år! Nu får de va nog! :) Sen åkte vi ut till mamma och Julia i Ekornahult en sväng. Vi fikade, busade, slappade, kollade på tv, sydde lite och käkade och sen åkte vi på en husvisning i Hovslätt. Kim jobbade så mamma och Julia följde med. Men de va inget av intress. Tyvärr. Vi åkte hem och sen har vi pysslat lite hemma och så kom Kim efter nio och då käkade vi. Ellie somnade redan halv nio idag så hon fick inte träffa Kim idag. Hon sov när han åkte till jobbet och hon sov när han kom hem.. Jag har suttit vid datorn lite och besällt kläder och lagt ut korten från Sofies bröllop på Facebook. Så de finns där för de som vill se. De är öppna för alla. Ska se om jag kan få in länken här kanske. Bloggar genom sms så jag vet inte riktigt hur jag ska få in den här. Men de kanske löser sig.. Annars kommer den senare. Jag ska sova nu strax iaf och försöka sova hela natten. Inte göra som inatt och vara uppe 15 gånger och springa med nappen till Ellie och gå ut i köket och dricka vatten och springa på toa och inte kunna sova för att det gör så jävla ont i halsen. Det känns faktiskt lite bättre nu. Nu kan jag åtminstonde docka vatten iallafall. Det kunde jag inte igår! Sov gott allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback