Ellies nattning idag gick lika smidigt den...

img_9190 (MMS)

Ellies nattning idag gick lika smidigt den med. Hon va jättetrött redan halv sju, eftersom hon bara sovit en gång idag, men jag lekte med henne och hon hjälpte mig vika tvätten här hemma så jag lyckades hålla henne vaken ett tag till. Halv åtta fick hon välling och vid halv nio somnade hon. Härligt! Då fick jag många timmar för mig själv! :) I morse vaknade Ellie redan strax innan åtta och ville ha välling, och sen var hon superpigg och ville inte somna om. Så jag och hon klädde på oss och så tog vi en härlig morgoncykeltur. Hon tycker det är jättekul att åka med i Barnstolen på cykeln och sitter och tittar och brummar där bak. Vi cyklade till en lekpark och gungade lite och det var knappt Ellie ville gå därifrån när vi skulle åka hem. Hon älskar att gunga! :) Vi cyklade tillbaka till stugan och sen käkade vi frukost, packade och städade och sen begav vi oss hemåt. Det var precis att vi fick plats med allt i bilen, men det gick! :) Ellie sov hela vägen hem! Och jag med nästan! Haha.. Vi hämtade mat på Cicki Mama och åkte hem och käkade. Sen åkte Kim iväg på jobb och jag och Ellie åkte hem till Petra och Hugo en sväng på lite fika. Pernilla kom dit också. Det var trevligt as usual! Och sen åkte jag och Ellie hem och åt kvällsmat, städade, lekte lite och mös framför tvn. När hon somnat bar jag in all packning från bilen och så packade jag upp det mesta. Till och med en del av Ullaredsshoppingen! Inte dåligt! Skönt att ha det färdigt imån! Sen när Kim kom vid 22 så åt vi lite kvällsmat och så kollade vi på film Först såg vi "No Strings Attached". Den var faktiskt väldigt bra och rolig och helt klart värd att se! Sen satte vi på "Big Mommas; Like Father Like Son" och jag hade inga höga förväntningar om den filmen, men den är helt klart också värd att ses! Jag skrattade högt fler gånger! ::)) Kim somnade i soffan och ligger kvar där nere än, han får nog sova där för det gick inte få med honom upp. Men de gör inget, det blir ju bara större plats för mig i sängen!! ::)) Jag och min ryggkliare för de kliar tamejfan på hela min kropp! Myggbet och solbränna. Vilken combo!! ::)) Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback