Ellie har fått en egen handväska idag. Hon...

img_4587 (MMS)

Ellie har fått en egen handväska idag. Hon har gått runt med den runt halsen hela dagen! :) Hon har hjälpt mig städa idag. Eller mer hjälpt mig så jag har något att städa. Haha. Känns som man får göra allt dubbelt när hon är med. Plockar man undan en grej så drar hon fram en annan, eller samma grej Det har nog tagit dubbelt så lång tid som det borde! Vi har städat precis hela dagen, så nu är det så fint så! Bara massa tvätt kvar som måste vikas.. Och så har vi busat massa. Skönt med hemmadagar när man inte har något särskilt planerat och kan ta dagen som den kommer! När Kim kom hem vid sjutiden hoppade jag in i duschen och sen åkte vi till Pernilla o Co. i Taberg. Där bjöds det på gott grillat. Tesan var där också och hon hade köpt fina presenter till Ellie. Hon fick bl.a en rutchkana, som hon blev jätteglad över! Sånt sammanträffande, för jag tänkte köpa en till henne förra veckan men gjorde inte de. Och så kollade jag på blocket efter en igår. Söta rara Tesan som köper massa fina grejor till Ellie! <3 Kim, Johnny och Niclas hamnade ute i Niclas butik i biorummet och kollade på film och jag, Tesan och Pernilla spelade kort. Vi kom hem för en stund sedan. Det har varit en toppendag och en toppenkväll idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback