Ellie äter mums mums. Snacka om att hon fi...

img_9676 (MMS)

Ellie äter mums mums. Snacka om att hon fick duscha efteråt! Haha.. Idag när Julia kom hit så mös vi ner oss i sängen en stund och kollade på barnprogram tills Ellie vaknade och ville ha välling. Sen städade vi och tvättade och åt frukost. Efter det åkte vi till Isabelle en sväng och hälsade på. Hon bjöd på megafika och vi hade det trevligt med massa massa tjöt. Sen åkte vi till Pernilla och där blev vi kvar ganska länge. Sara och Alice va där en sväng också och vi fikade och umgicks och hade de trevligt. Vid halv sju lämnade jag Ellie till min kusin Matilda som är här och hälsar på från Skåne ihop med sin pojkvän och så åkte jag, Pernilla och min bror Johnny in till stan. Sista minuten shopping inför bröllopet och lördagens outfit! :) vi var på Out Company och sen åkte vi till a6. Jag hittade världens snyggaste och skönaste skor! Har letat som en galning efter svarta pumps, men inte hittat några sköna. Men idag gjorde jag det! Är supernöjd! :) och billiga var de med dessutom! Sen köpte jag trosor till lilla Elliepellie, en bh och strumpbyxor till mig. Och på vägen hem åkte vi förbi maxi och handlade lite mat också. Vi var väldigt effektiva måste jag säga! Johnny köpte tröja och skjorta och skor och öl på systemet och Pernilla köpte skor och skjortor till Niklas och bytte en bh på h&m och köpte smink. Allt detta på bara två och en halv timme. Inkl. Restiden!! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback