Våra små huliganer! :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Vilka sötisar! Du tar alltid bra bilder=). Vill du maila mig el kan jag kopiera dessa? Hoppas ni får riktigt skoj imorn och tar det lugnt med spriten,hihi! Jättefin i håret blev du...nog bra du inte slingade, som du säger så sliter det ju. Tack för ni kom igår....kram så länge!

2011-04-15 @ 08:50:07
Postat av: Johanna

Hej! Tack själv för igår! Det var supertrevligt! Och gott fika också! :) du får jättegärna kopiera bilderna här! De är ju ganska stora så det är så krångligt att maila dem. Men jag har tänkt lägga alla bilder på en cd skiva sen, så ska ni alla få varsin! :) jag ska försöka ta de lugnt med alkoholen imån, men jag kan inte lova något! Haha.. Jodå, de blir nog ganska städat. Kanske.. Hihi. Hoppas ni får en bra helg! Kram!

2011-04-16 @ 00:15:44
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback