TT.

På jobbet brukar vi kalla denna dagen TT. Tråkiga Tisdan. Men idag har inte varit någon Tråkig Tisdag, utan en Trevlig Tisdag! Trevliga Tisdan! :)

Vid 12.30-tiden, efter Ekornahult, åkte jag & Ellie till Månsarp för att spendera några timmar med Tesan. Vi har haft en jättemysig dag! Vi har ätit glass, köpt blommor, jag har rensat land och planterat påskliljor och penséer medans Tesan & Ellie vilade, lagat hamburgare, kollat massa kort och filmer på Tesans dator och myst massa. Det är så härligt att umgås, jag har saknat henne! <3

Sen åkte jag & Ellie till Pernilla en sväng. Jag & Pernilla satt på altanen och mös och Ellie kutade runt i sin gåstol där ute. Hon gillar att springa där, kanske för att det är så stora ytor.. :)

Ellie var kvar där medans jag & Kim åkte ut till Erik i Granarp och hämtade ett skåp jag fått av honom. Jag ska göra iordning det och måla det vitt, kommer bli skitfint! :) Sen åkte Kim & Ellie hem och jag stannade kvar hos Pernilla och kollade på Desperate.

Nu har jag plockat undan disken här hemma, duschat, packat Ellies skötväska inför morgondagen och ska strax gå o lägga mig. Imån har vi fullt upp igen.. Öppna förskolan 9-12, sen kommer Sara och jag ska färga hennes hår, sen åker vi ut till Ekornahult och äter middag och så får Ellie stanna där när jag & Kim åker till Swedbank för ett möte ang. kommunens tomtkö. 18.30 - 21.15. Vi blev inbjudna dit för några veckor sedan. Vi ska prata tomter, lån & hus. Spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback