Systrarna Grandts Maskerad.

Maskeraden igår kväll var himla trevlig! Det var god mat, många lekar, dans och mycket skratt. Jag & Petra stannade till sist som vanligt! Haha.. Ungefär vid 03 lämnade vi.. Hade det varit efterfest någonstans så vet jag en som INTE hade bangat! Tur att det inte var det! :) Jag hade ju gångavstånd hem. Perfekt! Lite värre för Petra, men det löste sig till slut. 

Det var roligt eftersom alla verkligen gått in för att klä ut sig! Vi hade tema Hollywood. Det var lite svårt att komma på vad vi skulle klä ut oss till först, men sen när vi väl kom på så blev det faktiskt himla bra! Om ni inte ser det på bilden så är jag, Jeanette & Ida utklädda till livvakter & Petra är utklädd till Angelina Jolie.



Fler bilder hittar ni på: http://www.facebook.com/album.php?aid=284826&id=715071465&l=3901c435f8



Jag sov väldigt dåligt inatt och hade mardrömmar. Lite jobbigt. Som tur var så tog jag det hyfsat lugnt med alkoholen igår, så det gick bra att gå upp i morse. Eftersom killarna hade killkväll hemma hos Micke igår så var Ellie hos sin farmor och hon tillbringade natten där. Måste säga att jag saknade henne inatt när jag kom hem!!

Så fort vi vaknat och gått upp i morse tog vi en långpromenad Jag & Kim och så gick vi hem till Micke & Petra och hämtade vår bil och så åkte vi direkt och hämtade våran lilla sötnos. Vi åt inte ens frukost innan. Haha.. Då blev det Pusskalas!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback