Skit skit skit...

Ursäkta att jag varit lite dålig på att blogga, men jag har varit sjuk. Har typ inte gjort annat än legat i sängen sen söndags kväll. Så fort jag reser mig och gör något så snurrar det i hela huvudet och jag blir yr och mår illa och det känns som jag ska svimma. Idag är första gången jag sätter på datan...

Igår va min mamma så snäll och kom och hämtade Ellie och idag kom Kims mamma och hämtade henne för jag har inte orkat vara uppe. Jättekonstigt! Det bara kom på en gång när vi var i Ekornahult och grillade och firade pappa som fyllt år och hämtade Ellie i Söndags. Jag blev så yr så jag trodde jag skulle svimma. Sen dess har jag inte kunnat göra nånting, och inte haft någon matlust alls. Jag mådde superbra hela söndagen och var ute och gick och vi var på husvisning och vi åt glass vid Vederydssjön innan vi åkte till Ekornahult, fram till kvällen.. Jättemärkligt!

Va nere på vårdcentralen innan idag och gjorde massa tester, men hon kunde inte hitta något fel. Fick lämna blodprov och så skulle hon ringa på torsdag och se hur det var med mig. Hon sa att yrsel kan bero på mängder av orsaker, och eftersom hon kollat mig så noga så var det antagligen inget farligt. Hon trodde att det kan bero på stress. Och iofs så stresar jag väldigt mycket och har 1000 bollar i luften hela tiden, men jag har aldrig varit med om något sånt här innan.. Iallafall så skulle jag inte vila, utan röra på mig så mycket som möjligt, fast det är jobbigt. Desto jobbigare det är för mig, desto snabbare blir jag bra igen tyckte hon. Ligger jag bara och vilar så tar de längre tid att bli bra. Låter ju helknäppt!! Men jag ska bara vila en liten stund till nu när jag kan, så får jag väl försöka röra på mig sen...

FAN! Jag som vill vara frisk nu! Och så är det underbart väder ute!..

Kan iallafall bjuda på några bilder från i Söndags.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback