PÅSKAFTON!

Dagen började med Loppis, Byggmax & Intersport med Pilutta. Jag gjorde några fynd på loppisen. Det var väldigt lite folk, men det var roligt att gå där och kika iallafall! :) Sen åkte jag hem och lagade middag åt mig, Kim & Ellie.

Ellie fick två söta små gosedjur av mig som jag köpte för 1:-/styck. :)


Hon gillade dem!


Och så fick hon en ny baddräkt från name it. Hur söt kommer hon inte bli i den här på stranden?!

Efter det åkte jag till Tesan. Jag hade med mig jordgubbar & glass om vi åt i solen! :) Tesan var lite uttråkad så vi åkte iväg på en liten tripp. Hamnade först hos Emmas syster med Emma & Ronnie, och där kollade vi in Emmas nya motorcykel. Sen åkte vi hem till Ronnies familj och blev bjudna på jättegott fika i solen! Några mysiga timmar tillsammans med min underbar vän! <3

Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning och så var det dags att åka ut till mamma, pappa & Julia i Ekornahult och spendera kvällen där. Vi blev bjudna på jättegod påskmat! Sedan gick vi en ganska lång promenad. Vi hittade en överkörd orm som mamma bar med sig hängande på en pinne halva promenaden för att vi skulle lägga den i en myrstack så naturen fick ha sin gång! :) Haha.. Och när vi kom hem åt vi jordgubbar, grädde och glass & ostbricka. Vi hade en mycket trevlig kväll i Ekornahult!





































När vi åkte hem från Ekornahult tog vi en sväng in till stan och kollade på allt folk som var överallt. Verkligen överallt!! Det började redan uppe vid torsvik med massa bilar och poliskontroller. Vi åkte till McDonalds vid a6 och värmde välling till Ellie och köpte varsin milkshake, sedan ner till solåsen och så in till stan en sväng. Det var sjukt mycket bilar och folk på solåsen! fast ändå ganska lugnt. På Atollen däremot var det inte lugnt! Där hade alla raggare samlats och det var skräpigt och livat och såg ut som en cirkus hade kommit till stan! :) Haha.. Och mycket poliser var det överallt! Bra de, så de håller lite koll på allt sammans! Jag sa till Kim att det var konstigt att vi inte blivit stannade vid nån poliskontroll, men vi slapp faktiskt inte undan. Vi blev stoppade av en jättetrevlig polis och Kim fick blåsa och visa körkort vid klosterkorsningen. Sen åkte vi hem och kröp ner i sängen.

Vi hade en jättetrevlig påskafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback