Onyttighterna har fortsatt idag också.. He...

img_1823 (MMS)

Onyttighterna har fortsatt idag också.. Helt sjukt. Jag som aldrig fikar och äter sånt här annars. Men gott är det! Besöket hos Tesan var underbart. Vi fikade och tjötade och mös och kramades och skrattade. Härligt! Det blev lite stimmigt eftersom jag hade Ellie med mig, och Pernilla hade sina tre barn med sig. Men det var väldigt roligt! Får planera in en kväll snart då vi kan ha lite tjejmys bara vi vuxna. Och äta gott och bara tjöta och ha det trevligt. Det kommer finnas massa tid framöver! Och så har vi ju den härliga våren och sommaren framför oss. Det kan ju inte bli bättre! Allt känns himla bra just nu! Tesan ville veta vad som hänt och höra allt skvaller, men jag hade inte så mycket att komma med. Det har inte hänt så mycket.. Sen ä det ju bara åtta och en halv veckor sedan olyckan. Det är inte så lång tid. Fast det känns på samma gång som det var för flera månader sedan. Det har iallafall gått fort. Hon använde inte ens rullstol idag, utan hoppade fram på kryckor. Helt amazing! Att hon kan överraska den tjejen! Min fina älskade vän!  Det är galet vilket mirakel hon är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback