Natten i Ekornahult gick bra. Ellie vaknad...

img_1928 (MMS)

Natten i Ekornahult gick bra. Ellie vaknade några gånger och jag fick ge henne nappen, och en gång fick jag lyfta över henne till mig en stund, men sen kunde jag lägga tillbaka henne till sin säng. Vi vaknade 7.30 och jag gick ner och gjorde välling till henne som hon drack med Jossan i sängen. Sen lagade mamma superfrukost medans jag gjorde mig iordning och efter frukosten vilade jag och Ellie lite i soffan innan det bar dags för oss att åka till babysången i Månsarp. Det var min tur att ha med mig fika och jag bjöd på snickerskakor. Efter det åkte vi in till stan och skulle sätta in Ellies nya bilbarnstol, men han som skulle göra det hade lunch så vi hoppade det idag. Istället möte vi upp Jossan och Tesan på Evergreen och så käkade vi lunch tillsammans. Så mysigt! :) och efter det åkte vi allihopa hem till Pilutta och drack kaffe. Nu är jag hemma med Ellie och väntar på att Kim ska komma hem och ta över. Jag ska nämligen på Modevisning på People. En butik i Vaggeryd av alla sällen.. Men det ska bli trevligt och jag har hört att det bjuds på vin! :) Madde kör och jag och Pernilla åker med. Får väl se om det blir något shoppat.. Kanske kan hitta något snyggt till Barcelona?! Vilket för övrigt är om bara 21 dagar. Alltså exakt 3 veckor idag!! Jiiiiihhhhhaaaaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback