Modevisningen och kvällen i på People i Va...

img_1933 (MMS)

Modevisningen och kvällen i på People i Vaggeryd var väldigt trevlig! Det bjöds på vin! :) och massa snittar. Sen var det väldigt kul och roligt att se kläderna på folk. Mycket roligare än att bara se kläderna när de hänger på galgarna! Det var 20% rabatt på allt också. Skitbra! Vi hittade så mycket fint alla tre! Jag hittade fina kläder till både Barcelona och till Tabergsmilen! Jag handlade för över 1000 kr. Men jag behöver faktiskt lite nytt! Det blir inte av att jag köper kläder så ofta! Det blir mest bara till Ellie. Jag ska se om jag orkar ta kort på kläderna jag köpte och lägga upp imån. Jag hade tänkt köpa pizza på Jamaica, men det var stängt när jag ringde. Har varit sugen på pizza därifrån en vecka nu! Vi åkte från Vaggeryd vid 22, och så stannade jag hos Pernilla en sväng. Hon körde hem mig precis. Vi hjälpte Nicklas tapetsera lite, sen kollade vi på Greys och Off The Map. Nu ska jag sova! Det har varit en lång dag idag! Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback