Min lilla hönapöna är trött idag! Hon vakn...

img_2180 (MMS)

Min lilla hönapöna är trött idag! Hon vaknade vid åtta och åt välling och sen busade vi och tog en lång härlig dusch och sen somnade hon igen vid 9.30 och sover fortfarande! Men det är nog dags att vakna snart.. Kim är på mässan idag, så vi får underhålla oss själva hela dagen! Jag som tyckte det skulle bli så härligt med 4 långa dagar tillsammans hela familjen. Men men.. Vi ska träffa Pernilla och My sen och gå på Ikea och eventuellt åka till Tidaholm en sväng på fika hos min syster.. Vi får se vad dagen har att erbjuda! Jag la mig i sängen hos Ellie för en stund sedan och tänkte läsa lite bloggar. Jag har en lista på typ 25 st som jag läser varje dag, men det är lite tråkigt för typ hälften av dem skriver ju aldrig något! Vad har hänt? Är de vårkänslorna som får folk att blogga mindre eller är folk trötta på att blogga?! Tråkigt är det iallafall! Tur att några av dem har ork att blogga iallafall, så jag får läsa lite roligt emellanåt!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du på en dag?

Mycket bra blogg!

2011-04-22 @ 16:27:52
Postat av: Johanna

Hej! Tack så mycket! :) Jag har lite över 100 läsare varje dag..

2011-04-22 @ 23:57:35
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej johanna! Min blogg har buggat sig på någe vis så jag fick starta en ny på adressen jag skrev här. Kika in där om du vill! Kram från mig

2011-04-23 @ 14:59:23
URL: http://malinfredrikssonidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback