Mat, mat, mat...

Efter Ekornahult igår var vi på Maxi och handlade. Jag, Kim & Ellie. Vi skulle inte handla så mycket, men som vanligt så åkte de ner hur mycket som helst i vagnen.

Och som vanligt när Kim är med blir det alltid svindyrt. Konstigt! Karlar kan inte planera något, de går på impuls. Han köper så mycket saker som jag inte hade köpt. Och igår var han hungrig och jag tror han var sugen på typ allt, för han ville köpa det mesta i affären. Fast det är ju bra att han är med ibland också, då blir det lite variation. haha...

1400 kr slutade notan på iallafall. Men då köpte vi lite kött och massa grönsaker och sånt som är lite dyrare. Det är bra med Ica Maxis kött i storpack. Brukar köpa det, och så delar jag upp det när vi kommer hem i lagom bitar.

Nu är i allafall kylen och frysen full och nu SKA vi försöka laga mat hemma varje dag. Och inte köpa snabbmat! Får se hur det går.. :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback