Jag och min syster firar in helgen med ett...

img_2065 (MMS)

Jag och min syster firar in helgen med ett glas vitt framför brasan hemma hos Pernilla. Vi har varit ute på långpromenad med Ellie. Hon har sovvägrat idag. Men nu kunde hon inte hålla ögonen öppna längre, så hon sover i vagnen utanför. Vi har varit här och marinerat allt kött inför morgondagen och förberett lite. Sen va jag och Ellie på 10-månaders kontroll på BVC. På söndag fyller hon 10 månader! :)  Tiden går så otroligt fort! Hon fortsätter växa och följer kurvan fint! Nu väger hon 9465 gram och är 72.2 cm lång. Ikväll ska vi mysa hemma och laga mat och kolla på film.  Jag & Kim firar 5 år idag. Som sagt, tiden går fort! :) och så måste vi mysa lite med Ellie för imån bitti lämnar vi henne till mamma och sen träffar vi inte henne förräns på söndag eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback