Jag känner mig faktiskt lite bättre. Lite....

img_2106 (MMS)

Jag känner mig faktiskt lite bättre. Lite. Jag har varit uppe och rört på mig som doktorn sa. Jag och Ellie duschade medans Kim(!!) lagade taccos. Sen åt vi i soffan och kollade på tv. Sen plockade jag upp väskorna från helgen, mina två, Kims en och Ellies tre! :) sen fixade jag disken och packade Ellies Skötväska inför morgondagen. Hon ska vara hemma hos mig imån. Får se hur pass pigg jag är.. Hoppas hoppas jag är bättre! Tänkte åka ut till mamma nångång mitt på dagen och få lite sällskap iallafall. Och lite avlastning om jag bhövde vila. Men de kommer nog gå bra. Thats life! :) även om de är jobbigt ibland. Men jag ska inte klaga! BTW så är de bara 9 dagar kvar tills vi åker till Barcelona! Eller 8 kan man säga! Vi åker torsdag morgon nästa vecka!! Jiiihhhhuuuuu! :) nu ska jag kramas och pussas  och mysa lite med Ellie innan jag somnar. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback