Jag har världens lenaste goaste fötter nu....

img_1858 (MMS)

Jag har världens lenaste goaste fötter nu. :) jag har filat dem och smörjt in dem med Ellies liberokräm. Och så har jag målat naglarna. Superhärligt! Det är första gången jag filat mina fötter! Och jag kan inte förstå varför jag aldrig gjort det innan! Jag har alltid stört mig på att de är torra och sprickiga och blir helt vita och skrynkliga under efter jag duschat. Jag har försökt fila någon gång, men har gett upp efter typ 30 sek för att jag inte fattat hur man ska göra. Idag gav jag inte upp. Jag filade och filade och filade och det blev sååååå bra! Så nu ska jag och mina lena mjuka fötter krypa ner i sängen och försöka nana. Hoppas ni haft en trevlig helg allesammans! Och att den kommande veckan blir minst lika bra den med! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback