Jag har sovit dåligt inatt igen. Men det b...

img_1866 (MMS)

Jag har sovit dåligt inatt igen. Men det beror kanske på Ellie. Jag har ju blivit lite bortskämd de senaste nätterna eftersom hon sovit hela nätterna i sin säng. Jag har kanske behövt gå upp en gång och he nappen, sen välling vid 7-tiden och så har hon somnat om igen till 9 typ. Inatt har jag nog varit uppe minst 5 gånger och gett nappen, sen lyfte jag över henne till vår säng. Det är mysigt, men jag märker att jag sover sämre. Hon tar ju sådan plats!  Särskilt när hon ska ligga vågrätt över sängen! Och så ligger hon och snurrar och jag vaknar typ i panik flera gånger och tror att hon är påväg ner för kanten. Jättejobbigt! Eller kan det möjligtvis varit fullmånetid i helgen!? Kanske är därför jag sovit så dåligt?! Surt iallafall! Nu ska jag snart gå upp och göra välling och sen hoppas jag på att få sova en liten stund till.. Godmorgon allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback