Igårkväll åkte Kim och Ellie in till mässa...

img_2173 (MMS)

Igårkväll åkte Kim och Ellie in till mässan (motormässan på elmia) en sväng och jag stannade hemma och skulle städa. Det blev inget städande utan istället kom Pernilla och vi invigde våra nya utemöbler och satt o tjötade! Sen när Kim och Ellie kom hem åkte vi in till stan och åt på Burger King och så tog vi vägen över Skinnersdal hem. Det är där bilden är tagen! Vilken jäkla utsikt de har där uppifrån! Man ser hela stan typ. Jättefint! Men dåligt att få med på kort.. Första gången Kim visade mig det stället blev jag helt paff. Det var för några år sedan när de precis börjat bygga där. Vi åkte mitt ut i skogen och så helt plötsligt var där massa nybyggda hus. Jättefina stora hus med underbar utsikt mitt på landet. Nu när vi åkte där kändes det lite som på en camping, stora stugor på en camping. Det var inte alls samma känsla. Jättefint, men allt var så huller om buller. Åk dit och titta om ni inte varit där, och vill titta på lite fina hus, det är iallafall värt ett besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback