Förberedelser..

Efter träffen med mammagruppen så åkte jag, Pernilla & min kusin Hanna som kom från Helsingborg idag och handlade allt tills på lördag. Vi ska laga mat åt 50 pers, så det är lite att handla! :)

Vi var även hos Sofie på hennes salong och jag klippte mig. Fick presentkort av Pernilla med familj i födelsedagspresent på klippninig och färgning/slingning så jag passade på att utnyttja det så jag är snygg i håret tills på lördag! :) Tyvärr är mitt hår väldigt slitet efter förra sommarens försök att bli blond, så vi hoppade slingningen och det blev bara en klippning. Jag är väldigt dålig på att ta hand om mitt hår! Måste bli ändring på de.. Jag blev väldigt nöjd med klippningen iallafall! Fick ett jättebra värmeskyddsspray till håret istället för slingningen. Kan behövas till mitt hår eftersom jag plattar det typ jämt..

Och efter det åkte vi hem till Pernilla och packade upp all maten och så kollade vi på gårdagens avsnitt av Greys Anatomy och Off The Map.

Nu ska jag slänga mig i sängen, är helt slut! Natti natti!


Pernilla & Hanna pustar ut efter all handling! :)


Jag efter klippningen.


Pernilla gör en "comb over"! Hahah...


Sofie, världens bästa frisör!


Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback