En trött Tim somnade på biljardbordet hemm...

img_1976 (MMS)

En trött Tim somnade på biljardbordet hemma hos Pernilla ikväll! :) Det har varit en bra lördag!  Först i morse åkte jag och Pernilla på loppis i Vaggeryd. Jag har varit i Vaggeryd två gånger på en vecka nu. Helt otroligt! :) sen va vi på Selmas och sa hej till Ulrika och blev bjudna på kaffe. Efter det fördrev vi tiden med ett besök hos Tutta medans vi väntade på att Jamaica skulle öppna. Vi köpte en Batman och åt i bilen. Den va precis lika god som jag minns den! Det är en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit! Sen åkte vi hem och jag åkte hem och tog det lugnt några timmar.. Och så nu ikväll åkte jag till Pernilla igen för lite spelkväll med Pernilla, Tesan, Mia, Johnny & Fidde. Vi spelade Mulle och jag vann 100kr! :) Pernilla hade gjort en jättegod taccopaj som vi mumsade i oss också! Det blev även ett besök till min farbror Roger innan jag fick skjuts hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback