Ellies första besök i Stadsparken.

Kim tyckte jag behövde komma ut lite och tvingade med mig till stadsparken igår kväll. Det hjälpte inget mot min yrsel och mitt illamående, men de var roligt iallafall. Vi åkte in en liten stund, och sen direkt hem igen och jag kröp ner i sängen.

Det var första gången Ellie var i stadsparken och hon tyckte det var jätteroligt! Dit måste vi åka snart igen! Så fort jag blir pigg igen! :)

Hon älskade att gunga, och hon tyckte det var jättekul att åka rutschkana. Det var första gången hon gjorde båda. Min lilla bushöna! När Kim satte henne i gungan så skrattde hon jättemycket och sprattlade som bara den med de små benen! :)

Jag tog med mig min kamera, men batterierna var slut i den efter helgens bravader, så då fick det duga med iphonekameran. Det blir inte världens bästa bilder när det rör sig.. Men men! Man tager vad man haver! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback