Bytardag på Flahult.

Elliepellie fick lite nya kläder igår när vi var på bytardag uppe på Flahult. Iallafall nya för henne! :)

Hon har fått mycket nytt nu på senaste! Men hur roligt är det inte att köpa massa söta små gulliga bebiskläder?!

Nu köpte jag i storlek 80 och även lite till sommaren/hösten i storlek 86. Det är konstigt att man köper så mycket kläder som hon kan ha sen. "Det är för stort nu, men det är bra, för det kan hon ha sen.." haha. Men det är ju bra att börja bygga upp ett lager redan nu! :)

Kim & Ellie var med också denna gången. Men de gick mest runt och busade. Två saker hade Kim letat fram. Själv! Jag blev faktiskt lite imponerad! :) Det andra överlät han till mig att välja. Han ville inte ens se vad jag hittat, utan sa bara: -Det blir jättebra! Jag tror du har hittat jättefina saker.. Och det hade jag ju iofs, men ibland vill man ju ha lite feedback! :)

Det är bra att man kan fynda såhär! Annars om jag skulle köpa nya kläder hela tiden så hade vi nog inte haft några pengar kvar! Haha.. 545 kr gav jag för alla dehär kläderna.


Ett regnställ med jacka och byxor. Är som nytt!


Fodrade regnbyxor/termobyxor. Också som nya!


Små sneakers, en mumin tshirt och prickiga leggings.


En Villervallatröja (Som faktiskt Kim & Ellie hittade!! :)), och en blommig tshirt.


En randig body & blommiga leggings.


En tshirt med tryck på ryggen.


En sommarklänning och en sommardress.


Mer sommarkläder. Mjukisset med tshirt & shorts. 2 linnen & lila shorts.


En rutig klänning och en rosa söt klänning.


Två bodys och mjuka Jeans med resår i midjan.


En långärmad mönstrad body & två vita kortärmade.


En jättemysig ljusblå tröja (som Kim valde), en rutig blus och två par shorts.


Ett somrigt set med linne & kjol och ett till med en söt liten tunika och prickiga leggings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback