Barcelona nästa! :)



Imån bitti åker vi! Tåget går 08.06 från Jönköping till Nässjö, och sen vidare till Köpenhamn.

Jag har packat allt nu och duschat och kan äntligen slappna av. Min väska är liiiite överfull, så jag får se till att inte shoppa för mycket där nere! :)

Ellies saker är också packade. Mamma kommer och hämtar henne imån bitti och så ska hon va där till Fredag kväll när Kim slutat jobba. Då hämtar han henne, och så ska de ha en mysig helg tillsammans. En Far & Dotter helg! :)

Jag har inte packat ner min dator och jag ska inte göra det heller. Den får stanna hemma. Även min systemkamera får nog stanna hemma. Tror inte jag orkar gå och släpa på den iallafall.. Det får duga med den lilla vanliga digitalkameran.

Så nu vet jag inte hur mycket jag kommer blogga i helgen. Ska försöka ha lite semester från bloggen också! Det kan vara rätt så skönt.. :) Första gången på över ett år om jag lyckas att inte tänka på den ens! Haha.. Så jag återkommer på Söndag kväll. Eller möjligtvis Måndaag.

Ha en trevlig helg allesammans!! Det ska iallafall jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback