Barcelona --> 2 dagar kvar!! :)

Snart åker vi!! Det känns så konstigt. Har väntat på denna resan så länge nu, och snart är vi där. När vi bokade kändes det som att det var jättelång tid kvar, och att jag hade all tid i världen på mig att fixa allt som jag vill fixa innan jag åker.. Har inte hunnit ett skit!! Dagarna bara flyger iväg!

Idag var jag iallafall på a6 en snabbsväng och shoppade bikin. Hittade en jättefin svart. Jag har massa bikinisar, men typ alla är halterneck och tunna och slappa med knytning överallt och det funkar inte riktigt längre. Måsta ha nåt som håller upp ordntligt och vanliga axelband så jag inte får så jävla ont i nacken.. Låter som en gammal kärring nu ju. Haha..

Hittade även några andra plagg på rean på Lindex som fick följa med hem! :) Så jag är nöjd med min snabbshopping idag!! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback