Babysång & förmiddagsgudstjänst.

I förmiddags var vi på Babymusik i Månsarp. Vi hade tänkt att inte gå först, men jag kände mig ändå ganska pigg idag och förra gången var det inget och nästa vecka kan vi inte gå så då åkte vi dit idag.

Jag hade glömt att vi skulle va i kyrkan idag. Det var vardagsgudstjänst nu inför påsken. Som tur var så såg jag att alla andra gick mot kyrkan, annars hade jag kanske trott att det inte var något idag. Jag hade även helt glömt bort att vi skulle samla in kollekt till barnen i Libyen, men som mera tur var så hade jag några sedlar i skötväskan som jag och Ellie kunde stoppa i kollekten.

Jag var så duktig och tog med mig min systemkamera så jag kunde fota lite, men när jag skulle sätta på den så funkade den inte. Jag hade glömt sätta i batteriet som låg hemma på laddning.. Lite förvirrad fortfarande.. haha. Så jag tog några bilder med iphonen, men de blev la sådär bra...

Efter kyrkan så fikade vi som vanligt och så hade vi en liten önskestund med sånger innan det var dags för att åka hemåt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback