Vi är påväg hem från Gränna. Ellie somnade...

dsc04153 (MMS)

Vi är påväg hem från Gränna. Ellie somnade som en stock igen efter lite amning. Sövande att åka bil. ;) Vi (Jag & Ellie) åkte till Gränna i förmiddags, så vi har varit där några timmar. Jag lagade middag. Kokt potatis, fläskkotlett, och kantarellsås. Supersmaskigt var det! :) Sen har jag och Mia planterat lite i trädgården, och jag har rensat och klippt lite buskar. Har saknat det lite, det var ett tag sen jag gjorde något trädgårdsarbete nu! :) Jag vill så gärna ha en egen trädgård! Längtar så tills vi köper hus! Gud vad jag ska fixa i min trädgård då! Tills dess får jag nöja mig med Gränna (blir nog lite roliga projekt där) och sen jobbet när jag börjar jobba igen. :) Fast de dröjer nog.. Förhoppningsvis. Haha. Jag vill vara mammaledig lääänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback