Uuuurk!



Jag har precis duschat nu. Och så ville inte vattnet rinna ner ordentligt i den farten jag vill att det ska rinna ner så jag har rensat golvbrunnen i duschen. (Ja, jag gjorde det mitt i natten) :) Det var så jävla disgusting så jag höll på att spy!! Hur fan kan det samlas så mycket skit där? Jag tycker ju ändå att vi är väldigt renliga av oss! Haha.. Men den brunnen vi har nu är lite annorlunda för det är som en slags "kopp" under silen som det samlas massa grejs i.
Usch. Det var 1 liter handsprit på händerna efteråt! Petra, Jag skulle behövt din hjälp nu.. Haha. :)

Nu kan jag inte sova efter den traumatiska upplevelsen, så det får bli ett avsnitt "True Blood" innan jag slumrar in. Som om det inte ger en mardrömmar det med.. :) Bra är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hade kommit på direkten om du ringt mig gumman:)

Hjälper dig så gärna, tihihi.

Puss På Dig

2010-09-28 @ 07:56:56
Postat av: Johanna

Hihii.. då vet jag det till nästa gång.. :P Du gjorde det ju så bra sist! Puss darling

2010-09-28 @ 10:53:59
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag måste också säga att jag är nåt av en expert på det där! =) Men ja skitäckligt är det! haha

2010-09-29 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback