Stan & Rocksjön.

Vi mötte upp Isabelle inne i stan innan idag och så gick vi till Mackmakeriet och åt baguett. En med Kyckling/CHili blev det. De är ju bara så underbart goda! :) Sen gick vi en snabbis på stan. Iofs bara Lindex och BR för att träffa Tesan, så det var verkligen en snabbis. Gud vad mycket fina kläder det fanns till Ellie på Lindex. Jag skulle köpt hela affären om jag haft råd och plats. Men Ellie har så mycket kläder, så det blev inget nytt i garderoben idag.

Jeansklänningen hon har på sig idag har hon fått av sin faster Sara och Adam. Det är första gången hon använder den. Den är ju bara såååå söt! :)











Tesan hade tänkt komma till mig idag.Fast jag visste inget om det. Men det passade perfekt att vi kom in i affären bara 10 minuter innan hon slutade jobba. Hon hade köpt saker till Ellie. Och inte lite heller. Det var som julafton när hon kom med en jättestor paket och en hel säck med leksaker. :) Ellie blev jätteglad! Du är ju för söt Tesan! Fina Tant Tesan! :)







Vi hämtade Nova på dagis och så åkte vi till Rocksjön för att äta glass på det nya vandrarhemmet. Det var jättefint och mysigt där. De hade baden baden solstolar och massa mjuka filtar på uteserveringen och bordet vi satt på gick gunga. Eller flytta kanske jag ska säga. Det gick skjuta hela bordet och sittdelarna fram och tillbaka. Jättekonstigt. Vad det skulle vara bra för fattade jag aldrig. 

Men vi åt isglass. Som vi iofs fick följa med och hämta i förrådet, för de hade ställt undan glassen för säsongen. Men solen sken och det var varmt och mysigt och vi hade jättetrevligt! :) 













Efter rocksjön åkte jag & Tesan hem till mig och delade på en Amerkansk sallad med Kebabkött. Mums var det!!



Sen roade vi oss med att packa upp alla leksakerna Tesan köpt till Ellie. Hon är fortfraande lite för liten, men gud vad hon kommer ha roligt med allt sen. Tack ännu en gång Teschmo!! :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback