Uppsala.

Personalresan var jättetrevlig! Har saknat alla roliga människor från jobbet! :)

Vi åkte redan 07.00 från västra torget. Jag var uppe 04.30, och hade då bara sovit typ 3 timmar. Lite trött, men det gick bra. Pernilla bjöd på GaJol på vägen in till stan! :) På dagen var vi på studiebesök på Berthåga Kyrkogård och Uppsala Domkyrka och så käkade vi lunch på "Rulllan" på Högskolan.

På kvällen åt vi middag på hotellet. Ganska lite mat, men gud så gott det var! Oxfile, som var perfekt tillagad! Sen gick vi upp på rummet en sväng, innan vi satte oss på Pipes of Scottland som låg precis i anslutning till hotellet. Där tog vi en cider, sen gick vi vidare ut på stan en sväng. Jag ville dansa, men det var 25års gräns på stället vi var påväg till och några var bara strax över tjugo så det blev inget med det. Hamnade på en båt vid kanalen där vi satte oss och tjötade och tog en cider till och sen gick vi hemåt. Stannade till på en grill och åt nattamat. Det var gott! Har saknat nattamaten! haha.. :)

Vi kröp ner i sängen strax efter två, så det blev inte jättesent. Inte så sent som det var förr i tiden iallfall! Då ramlade vi in på hotellet sist av alla, varje kväll.. :) Men nu måste jag ju tänka på att det faktiskt är en dag dagen efter också, och den kan inte sovas bort..

På natten låg jag och vred mig och vaknade redan 07.30 och kunde inte sova mer. Vi åt vi Hotellfrukost. Det var underbart! Fanns allt möjligt du kan tänka dig. Den satt där den skulle!

Sen åkte vi till en botanisk trädgård och tittade och sen vidare hem. Det var otroligt skönt att komma hem! Borta bra men hemma bäst! :)

Här kommer lite bilder från resan. Fler bilder finns på denna länken:
http://www.facebook.com/album.php?aid=234543&id=715071465&l=58602d0175
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback