Torsdag 9 September.

Idag har varit en bra dag. Jag och Ellie har tagit det lugnt och myst.. :)

Vid 15.30 åkte vi och hämtade upp Petra & Hugo och så åkte vi till a6 en sväng. Petra köpte skor till Hugo och stövlar till sig. Jag hittade ett par skor till på SKopunkten som jag ville köpa, men de kostade 400 och jag köpte ju ett par i Lördags för 400 så jag tänkte jag skulle åka in och lämna tillbaka mina stövlar och köpa dem igen och de andra så får jag ju dem för halva priset. (Man får ju inte vara dum.. ) Så då kunde jag inte köpa dem innan..

Vi var även inne på systemet och köpte vin. Kan vara bra att ha hemma ifall jag blir sugen på ett glas.. ;) Det var första gången sen jag fyllde 20 som inte behövde visa leg! :)

Sen köpte vi med oss mat från Happy Time och åkte hem till Petra och käkade. Det var sååå gott! Fast nu får jag inte äta ute mer. Måste försöka börja laga lite mat hemma igen.. har blivit alldeles för mycket på senaste. Fast jag gjorde faktiskt stuvade makaroner och köttbullar på dagen idag.. :)

Jag åkte hem och mötte upp Kim och så skulle vi åkt till Gränna. Men det blev inget med det.. Istället åkte vi till Konsum och hämtade ett paket från Boxer med ett extrakort och en boxer till, så nu kan vi titta på alla kanaler i sovrummet! Gött! Sen åkte vi in till a6 snabbt och jag "lämnade tillbaka" och köpte mina skor igen och även de andra som jag hittade..
Hon i kassan tyckte nog jag var lite konstig.. haha. För jag sa att jag ville lämna tillbaka skorna, då frågade hon om jag inte ville köpa några andra skor, och jag svarade att jag ville köpa samma skor en gång till. Haha. Plus ett par till så jag kan få dem för halva priset. (Lika bra att var aärlig) Det var inga problem.. Gött!





Sen åkte vi till ica och så hem och så har jag och Ellie badat & duschat och nu ska jag snart mata henne och försöka få henne att sova.

Imån blir det fullt upp också! Men mer om det imån..

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Therese

GGGUUDDD vilka snygga skor. Va de dom du köpte på skopunkten ?? De var super fräna. Nu ska jag nog härmas lite o köpa mig ett par. Jag har verkligen inge "höga klack" stövlar men dessa ser ju sköna ut.

Jätte fina!!

Skönt o bara vara hemma o mysa. De är verkligen guld att vara mammaledig. =)

/ Therese

2010-09-10 @ 14:56:19
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, Tack! Ja, det var de jag köpte på skopunkten! De hade massa fina där nu! De va jättesköna och gå i också faktiskt! Fanns i flera olika modeller.



Ja, det är så mysigt att vara mammaledig! Fast väldigt jobbigt också ibland, men mest mysigt! :)



Kram

2010-09-10 @ 15:49:44
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback