Tisdag 21 September.

Mestadelen av dagen idag har spenderats med Sara. Hon kom hit ganska tidigt så åt vi frukost tillsammans. Macka med kycklingröra och stekta kantareller. Det var riktigt smaskigt!

Sen åkte vi till Ekohallen en sväng. Gillar den affären mer & mer. De har ju så otroligt mycket fina grejor. Va ute efter ett medicinskrin, men köpte aldrig det. Istället blev det en till prydnads cupcake. De hade fått in massa nya nu. För bara 19.90. Jättebilligt! :) Sen köpte jag en bitfot till Ellie som går kyla så de blir gott o gnaja på, och så shoppade jag årets första julklapp! En HelloKitty lära gå vagn till Ellie. Har kollat på den innan, men det har inte blivit av att jag köpt den. Hon önskar sig även en HelloKitty Bobby Car, men de är så dyra.. 599:- eller om de va 699:-. Mycke pengar om man jämför med den "vanliga" Bobby Caren. Och så kan inte barn nr 2 ha den om de blir en pojk.. (Måste planera framåt.. haha) Inte för att "han" då kan ha låra gå vagnen kanske, men den kostade bara 399:- och den  var så söt så jag var bara tvungen att köpa den! :)


Va tvungen att gömma den så hon inte skulle se den i förväg för hon hoppade i hoppgungan precis bredvid.. :)


En sådan här blev det..


Och en sån här önskar hon sig..





Vi åkte en runda och sen hem o så lagade vi middag (eller Sara mest) och sen slappade vi lite och tjötade och bara umgicks. Mycket trevligt! Blir ju sällan sådana dagar.. Men desto trevligare när det blir! :)

Sen låg jag och Ellie i sängen och bara mös resten av kvällen tills Kim kom hem vid 21. Sent som vanligt.. :/ Vi kollade på True Blood jag och Ellie och så surfade vi lite på nätet.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback