Tatuering.

Kollar lite inspiration till min nya tatuering nu.. eller den ena är färdig, den vet jag vad och var jag vill ha.

Men sen har jag lite planer och idéer om en till. Men de kommer nog dröja ett tag innan det blir av, om det ens blir. Men jag är sugen! :)

Vad mycket fult det finns!! Kolla in dessa misslyckade. Vem fan vill ha något sånt här på kroppen?!?


En ko på magen. Sexigt!?


Frukosten på huvudet?


Va detta verkligen roligt?


Och vad är meningen med detta? Hur roligt kan det va att se blåslagen ut HELA tiden?


Detta kunde iallafall varit lite snyggt. Kanske. Eller inte.


Snacka om misslyckat porträtt. Jag skulle ju gråta! En söt glad tjej blev till en äcklig hånflinande kärring..


Nej, men jag vet! Jag tatuerar två kukar på ryggen! HAHA


Ett äkta Star Wars fan!


Hmmm...


Ehmmm...?!


Ja just de..


Ännu ett misslyckat porträtt..


Och vad tänker den här persone med?


Snyggt!?


Why not?


Svårt att minnas om man sett denna killen innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback