Nu är vi påväg hem. Skulle vara hemma v...

Nu är vi påväg hem. Skulle vara hemma vid 19 ikväll igentligen, men vi hoppade över linneträdgården i uppsala så vi kommer nog vara i jkpg 17.30. Så skönt. Jag saknar Ellie så jag tror jag dör! Hon kommer få massa pussar och kramar när Kim och hon kommer och hämtar mig! Det hade gått jättebra allting med henne! Och hos Pernilla hade det också gått kanon. (Fast jag trodde iofs inget annat heller.) Hon har varit så duktig och snäll. Och det hade gått bra för Kim inatt också! Han har fått gå upp och mata henne flera gånger, men det hade gått bra iallafall och inga gallskrik som det var när vi skulle öva förra helgen.. Haha. :) Nu vet han hur det är för mig VARJE natt. Och idag hade hon varit hos sin faster några timmar. MyyS! Åh, nu längtar jag! Mer om gårdagen skriver jag sen. Nu ska jag vila en timme. :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback