Mys i Taberg.

Nu ikväll har vi varit hos svärföräldrarna i Taberg. Kim tog först med sig Ellie dit så jag kunde städa och plocka undan lite här hemma. Fixade, sorterade och organiserade alla våra räkningar och andra brev och papper som bara har samlats på hög de senaste månaderna. Satte in i våra pärmar och slängde massa andra gamla papper. Gud vad mycket papper man fick innan! Nu är det lite mindre eftersom jag valt e-faktura på alla de fakturorna som går. (Typ alla som kommer varje månad.) Det är så otroligt smidigt! Och så slipper man skriva i massa OCR-nummer och belopp och så också. Gillar starkt e-fakturor! :)

Sen åkte jag också till Taberg och vi lagade mat och åt. Pommes, lövbiff och sallad. Smaskigt! Va kvar där till strax efter tio sen åkte jag & Ellie hem och mös ner oss i sängen. Hon är hur pigg som helst nu och vill bara busa. Får väl se om hon vill sova snart! ;)

Imån blir det nog en heldag i Gränna! :)

Godnatt & Trevlig helg på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback