Min tröttis! :) Jag hittade en amningskudd...

dsc04112 (MMS)

Min tröttis! :) Jag hittade en amningskudde med nyckelpigor på i garderoben igår när jag städade. Den köpte jag innan jag blev gravid. Jag har använt den igår och idag, och vad smidigt det är! Haha. :) Varför har jag envisats med att inte ha någon?! Funderade ett tag på att beställa en på sjukhuset, kunde beställa i skinn och de va inte alls dyra. Typ 250 kr istället för 500-600 som de kostar på 1klass och babyproffsen. Men jag tyckte det var onödigt. Det är det inte alls! Det är jätteskönt och smidigt och underlättar massa för både armar och rygg. Men nu känns det för sent att köpa. Har jag klarat mig såhär länge klarar jag mig med den jag har. Men med nr.2 får det allt bli en i svart skinn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback