Måndag 27 September.

Idag har jag & Ellie spenderat dagen med Pilutta & Carina. Vi har varit i Vireda och satt blommor på farfars grav och kollat så allt var som det skulle och såg okej ut. Det var jättefint. han skulle fyllt år idag. 64 år. Grattis till dig i himlen farfar! <3



Vi åkte till Per-Olof & Birgitta (farfars syster & man) och hälsade på en sväng. Köpte med oss smörgåstårta och så bjöds det på kaffe och kaka. Kollade även på kort från när farfar och hans syskon var små. Mycket roligt att se!

Sen åkte vi hem till Taberg. Carina åkte vidare till Helsingborg och jag & Ellie stannade hos Pilutta. Vi gjorde mat och så kom Frida U på lite kaffe och tjöt. Mycket trevligt! Hon & Åsa åker ju snart till Australien så på Lördag kanske det blir lite avskedspartaj för dem.. Jag är allt lite avis.. :( Inte på avskedspartajet då, utan Australienresan! Haha...

Vi kollade på "Halv åtta hos mig" som är sjukt roligt att titta på, och "Idol" och sen gjorde vi en annan rolig grej. Vi bokade en stuga i Branäs i Januari. En stuga på nästan 200 m2 med plats för 20 pers. Vi ska åka på skidsemmester! Jag längtar redan så otroligt mycket! Ellies första resa till fjällen! :) Förra året var jag ju gravid, så det blev det aldrig av att vi åkte på någon skidsemester, men nu ska vi följa med! De andra "familjerna" brukar åka varje år, och nu när vi också kan titulera oss familj så fick vi också följa med! Haha.. Sjukt kul ska det bli iallafall!

Sen åkte jag hem och plockade lite. Nu har jag matat Ellie och hon ska förhoppningsvis sova. Jag ska fixa disken och sen ska jag ta en lååååång, skön dusch! Kanske att det blir ett avsnitt "True Blood" innan jag ska sova sen.. :P

Sov Gott! Puss*





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött, vi ska också dit i januari

2010-09-28 @ 00:56:20
Postat av: Johanna

Vilka är vi?! :)

2010-09-29 @ 15:24:25
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback