Love It.

Det är så härligt att vara frisk. Eller någorlunda iallafall. Hostan är kvar, likaså hesheten. Men det spelar ingen roll! Jag är pigg och jag har inte feber! Det är otroligt skönt att slippa illfrysa och storsvettas var om vartannat. Det var skitjobbigt på natten när jag var sjuk, först frös jag så jag höll på att dö. (Skakade som ett asplöv!) Sen svettades jag så sängkläderna blev helt dygnsura, och sen frös jag igen för att det var fuktigt i sängen. Det blev en ond spiral.. Och stackars Ellie som sov jämte mig fick stå ut med det också...

Ikväll har jag städat som en tok. Det var härligt att få det gjort! Har inte storstädat ordentligt sen vi kom hem från BB med Ellie.. *Skäms* Kim & Ellie var iväg till Gränna, så jag var helt ensam hemma. Jag har dammat, dammsugit, skurat, sorterat, tvättat, skrubbat hela badrummet, flyttat runt massa saker, plockat, vattnat blommorna, bytt i sängen, hängt undan massa jackor m.m. Jag är så nöjd! Och allt det på bara några timmar. Så idag kan jag somna med gott samvete! :)

Annars idag så har jag, Ellie & Mamma varit på loppis utanför Ikea på morgonen. Gjorde massa fynd! Sen har jag, Ellie, Sara & Hugo varit i Taberg på bergets dag, ätit pizza, lyssnat på manboy (Hugo ville lyssna & titta på den på youtube typ 50 ggr!) och umgåtts. Träffade Petra en sväng också och pratade och umgicks lite. Det var längesen, så det var behövligt! :) Jag har saknat mina vänner när jag varit sjuk! Tiden går så himla sakta då, så då känns det som det var ännu längre sen man sågs.. Men vi måste ta en kväll tillsammans snart!:)



Igår va vi i Ekornahult nästan hela dagen. Kim jobbbade lite med mammas & pappas badrum och så åt vi gott och hade det trevligt. Även i Torsdags va jag där ute en sväng.. Älskar att vara i Ekornahult! Dagarna känns så långa och det finns alltid något att göra. Hade det inte varit fel kommun (Vaggeryd) så hade jag gärna byggt ett hus där ute. Det är så fridfullt och lugnt. Man känner sig så avslappnad. Tur att mamma är hemma på dagarna så jag kan hälsa på henne ofta!

Nu ska jag sova. Imån har vi inga planer, så får se vad dagen bjuder på. Men jag gissar på sovmorgon! ;) Det brukar jag få när Kim är hemma! Då går han & Ellie ner och tittar på tv, så får jag sova lite i lugn och ro. Det är skönt!

Sov Gott! Puss & Kram
















Hello Kitty jeansen & tröjan som Ellie har på sig hittade jag på loppis idag för 10 kr/st. Billigt billigt! := 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback