Jag har varit dålig på att uppdatera.. Har...

dsc04261 (MMS)

Jag har varit dålig på att uppdatera.. Har inte varit på humör riktigt. Tror jag har varit lite deppig, lite trött och lite bitterfitta. Haha.. Just nu sover Ellie middag. Vi är i Taberg hos Wallin och slappar. Har lånat deras bubbelbad och så har vi badat tillsammans hela lilla familjen. :) Ellie tyckte det var kul, men hon undrade nog vad som hände i början. Hon såg helt förvånad och fundersam ut. Alla tre i badet samtidigt. :) Ikväll ska jag och Kim gå ut och äta och sen gå på bio. Bara vi två. Det va länge länge sedan. Det ska bli mysigt. Det behöver vi nu! Pernilla lovade att passa Ellie. Carina skulle komma och mysa också. Å. Nu ser jag fram emot att få åka! Bara två timmar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback