Jag & Ellie hade inget att göra idag, så v...

dsc04118 (MMS)

Jag & Ellie hade inget att göra idag, så vi åkte ut till ekornahult en sväng. Pappa var hemma också så vi har myst lite här ute. Mamma och Ellie gick en promenad medans jag tvättade bilen. Det behövdes verkligen! Kim har tvättat den en gång för någon månad sedan, annars var det innan Ellie föddes senast. Vi har ätit toast! Med ananas såklart! :) nu är vi påväg hem. Ska hem och mysa lite med Kim innan det är dags att sova. Ellie somnade i bilen nu. Hon har inte sovit så mycket idag så förhoppningsvis kan jag väcka henne och mata henne och ta på pyjamas när vi kommer hem och så somnar hon igen. :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback