Efter Ikea gick vi på a6 en sväng. Ellie k...

dsc04217 (MMS)

Efter Ikea gick vi på a6 en sväng. Ellie käkade, jag käkade. Ellie somnade. :) Sen va vi inne i typ varenda affär på hela a6 och letade efter något till mig att ha på mig på dopet. Hittade massa fint, men inget som satt fint på mig tyvärr. Det blev en scarf till mig och en mössa till Ellie från HM, och ett par skor till mig från skopunkten. Sen sa vi hej till Frida på hennes jobb och hon bjöd mig på blåbärsglass med hasselnötssås. Efter hon slutat gick vi en sväng till, men jag hittade inget då heller. Kanske en tröja på HM, men jag hann aldrig köpa den för Ellie blev ledsen och hungrig och jag var tvungen att gå ut till bilen och amma henne. Vi har varit på bvc också i morse. Ellie har varit på 3 månaders kontroll, och så har hon vaccineratS! En spruta i varje ben fick hon stackarn. Hon blev jätteledsen, men det gick över ganska snabbt. Hon växer som hon ska. Följer sin kurva jättebra, hon ligger lite över mitten medel. Nu vägen hon ca. 6,5 kg och är 62 cm lång. Mitt lilla hjärta. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback