Statusuppdatering just nu: jättetrött, nyd...

Statusuppdatering just nu: jättetrött, nyduschad & hyfsat bra faktiskt. Statusuppdatering resten av dagen: seg, illamående, trött (jag vaknade 9.30 och kunde inte sova mer, men jag låg i sängen och blundade), ja typ allmänt bakiS! Typ värsta bakisdagen i mitt liv! Vi var hemma runt 5 inatt. Vi gick hem från NGiS. I ösregnet. Och högklackade skor. Och bara backar nästan. Det gick sådär bra, snubblade typ 10 gånger när jag försökte hänga med i Kims tempo. Idag ser jag ut som en leopard på benen. :) Men vi hade roligt på festen iallafall och det är huvudsaken! Nu ska vi sova. I nybäddat! Finns ju inget härligare! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback