Dopspecial.

Idag (eller imån men klockan är över tolv) är Ellies dop. Söndag iallafall. Därför bjuder jag på lite gamla dopbilder. Hittade bilder från alla oss syskons dop utan från Jimmys.


Johnny döps i Bondstorps Kyrka. Gudföräldrar är Marita & Anders (Vår moster & hennes man).


Mamma & Pappa & Johnny.


Mormor & Johnny.


Morfar & Johnny.


Farmor & Farfar & Johnny.

 
Hittade iallafall en bild från mittdop. Här utanför Bondstorps kyrka med mamma & pappa och mina gudföräldrar Anders & Marita. (Min moster & hennes man.)


Josefine döps i Bondstorps kyrka. Här med pappa & mamma.


Pappa, mamma & Josefine. och prästen.




Mormor & morfar & Josefine.


Mamma, mormor, Josefine och morfar.


Fyra generationer. Pappa & Josefine, farfar och farfars far.


Farfars föräldrar med Josefine ochjag som smygtittar fram i bakgrunden. :)


Josefine.


Julias dop i Bondstorps kyrka. Jimmy, Johnny, Jag, Josefine & Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback