Puh.. Äntligen sover Hönapönan. I bilbarns...

img_7255 (MMS)

Puh.. Äntligen sover Hönapönan. I bilbarnstolen! Hon har gnällt och gråtit och skrikit och hostat och snorat och vatit jättetäppt i näsan och gallskrikit så mycket så hon kräkts och varit helt otröstlig i typ 2,5 timmar. Och vägrat äta. Det va jättelängesen hon åt.. Vet inte om hon va övertrött (har inte sovit mycket idag) eller om det är att hon blivit förkyld eller vad det är. Det va precis som för några veckor sen när hon va på ung. samma humör. Till slut satte jag henne i bilbarnstolen och tänkte nästan åka ut och köra en sväng, men det räckte med att jag svingade den i luften en stund så somnade hon. Där fick jag dagens träning för armmusklerna! Haha.. Konstigt att ingenting hjälpte! Verkligen ingenting. Vi försökte med allt vi kunde komma på. Leka, äta, byta blöja, näsdroppar, sjunga, vagga, göra fula miner, busa ännu mer, mysa, gunga.. Men inget hjälpte. Hon somnade väl nu mest av utmattning. Hoppas hon är på bättre humör imån! Då ska vi ju babysimma! :) Dagen idag har varit helt fullspäckad! Öppna förskolan i morse, sen ut till mamma och ätit ( hann tom med två gånger!) och gjort kransar, sen till Pernilla och kollat på Greys från förra veckan och sen dagens Greys, och sen hem med en ledsen Ellie. Hon började redan där.. Så nu ska jag njuta av tystnaden en liten stund innan jag också somnar av utmattning! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback